Wiadomości z rynku

sobota
23 listopada 2024

Towar śledzony przez Volvo

Technika - Nowy Dynafleet Volvo
04.09.2009 00:00:00
Na rynku pojawiła się nowa wersja opracowanego przez Volvo Trucks systemu informacji transportowej Dynafleet. Dzięki temu klient będzie w każdej chwili mógł się zorientować, gdzie jest ładunek który ma do niego dotrzeć. Dynfleet będzie w stanie w każdej chwili zlokalizować ciężarówkę, która zmierza do celu. Wystarczy się zalogować.
Nabywcy usług transportowych mogą w każdej chwili, za pośrednictwem internetu, uzyskać szczegółową informację na temat tego, co dzieje się z ich ładunkiem. To jedna z kilku nowych funkcji systemu.
Customer Online Tracking
Dzięki funkcji Customer Online Tracking nabywca usługi transportowej może zalogować się do systemu Dynafleet Online, 24 godziny na dobę, w celu uzyskania informacji dotyczących czasu, w którym jego towar został załadowany, aktualnej lokalizacji transportującego go pojazdu, jak również oczekiwanego czasu dostawy. Tym samym zmniejsza się obciążenie pracy spedytora.
Łatwiejsza nawigacja
Teraz spedytorowi jest łatwiej szybko przekazać kierowcy informacje dotyczące dokładnego adresu dostawy towaru. Klikając na mapę w Dynafleet Online, wysyła zlecenie, które automatycznie zawiera koordynaty adresu dostawy. Jeśli samochód ciężarowy jest wyposażony w system nawigacyjny, jedyną operacją, jaką musi wykonać kierowca, jest weryfikacja zlecenia oraz przekazanie, jednym kliknięciem, adresu docelowego do nawigacji w pojeździe.
- Biuro transportowe ma zawsze pełną kontrolę nad tym, gdzie w danym momencie znajduje się pojazd. Kierowca nie musi zatrzymywać się, aby ręcznie wprowadzić trasę, a ryzyko pomyłki jest zminimalizowane - mówi Johan Rundberg, menedżer ds. zaawansowanej oferty Dynafleet.
W trzech pakietach
System jest dostępny w trzech pakietach: Perform, Perform & Locate i Operate. Nowe funkcje zawarte są w pakietach Perform & Locate i Operate. Dla zapewnienia pełnego wglądu w szczegóły zlecenia za pośrednictwem funkcji Customer Online Tracking system Dynafleet musi być zintegrowany z systemem zamówień firmy transportowej. Aby spedytor mógł przesłać kierowcy zlecenie transportowe, które automatycznie zawiera koordynaty adresu dostawy towaru, pojazd musi być wyposażony w system nawigacji Garmin.
Od czasu wprowadzenia przez Volvo w 1994 r. własnego systemu informacji transportowej sprzedano ponad 40 tys. tych urządzeń. Obecnie Dynafleet jest dostępny w 17 wersjach językowych (doszedł jęz. rosyjski).
Klienci korzystający już z systemu Dynafleet automatycznie zyskają dostęp do nowych funkcji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.